"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. április 16., szombat

ÚJ STYLE!

Csináltam egy új fejlécet, és a háttér is más lett. :)
Lehet ehhez is írni, ide megjegyzésnek, hogy tetszik e vagy sem.

Arra gondoltam, hogy írok fel ide 5 színt. Ezek közül választhattok a májusi design -hez. Válasszatok ki egy színt, és írjátok le megjegyzésként.
Az a szín amelyik a legtöbb szavazatot kapja, az lesz a májusi design alapja :D
Előre is köszi :D

Byia


1.) Fehér 


















2.) Kék





















3.) Piros





















4.) Zöld




















5.) Citromsárga





3 megjegyzés:

  1. Nekem a:
    Piros
    Kék
    Zöld tetszik a legjobban..^^

    VálaszTörlés
  2. Sárga, vagy kék :) Nekem ez a kettő tetszik a legjobban, de nem tudok dönteni köztük.... :)

    VálaszTörlés