"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. április 7., csütörtök

Égő Jégvirág 11.fejezet

11.FEJEZET






ÉS





"Visszafogottsága már-már ridegséggel volt határos. Jéglány – így nevezte őt magában. És az volt az egyetlen vágya, hogy megtörje a jeget, mely alatt megbújt a nő."




A kocsiban ülve fáradtan, de még mosolyogva tartottak Sweets-hez. A jéghideg esőcseppek kitartóan ostromolták a kocsit. Minden egyes esőcsepp szinte koppant a tetőn. Az üveget teljesen beborította a víz, alig lehetett látni bármit is.
De a kocsiban kellemes meleg volt.

- Booth... -kezdett bele bizonytalanul Bones. Óvatosan a férfire emelte a tekintetét.
Booth megijedt a nő tekintetétől. Olyan mély volt, olyan..más.
- Bones,Bones Bones! Előre szólok, hogyha valami mélyen szántót szeretnél, akko ne most, hanem majd ha végeztünk Sweetsnél!
- Miért? De én nem...
- Mert Sweets kiszagolja.
- Ez így nem értelmes, de...ez csak egy metafora volt ugye?
- Igen Bones. -nevetett fel jóízűen Booth.
Brennan is motyogott valamit, aztán mind a ketten belesüppedtek a csendbe. Csupán az eső hangját lehetett hallani.
Egyikük sem szólalt meg.

Nem volt semmijen fecsegés, sem semmi jóízű tréfa. Valami megváltozott. És Brennan utálta a változásokat. Ez már akkor tudta, mikor úgy érezte, hogy szüksége van változásra.
De így utólag rájött, hogyha nem keresi a változást, ha nem megy el, akkor sokkal jobban járt volna, sokkal boldogabb lenne, és valósszínűleg már együtt lennének Booth-szal.
És Bones-t ez bosszantotta a legjobban, az eldobott esély.

- Hé, Bones.. én nem azért nem mondtam, mert nem vagyok kíváncsi arra amit mondani akarsz, vagy mert megakarlak bántani, csak tényleg Sweets...na ő veszélyes! mondta az utolsó mondatot kicsit eltúlzott hanglejtéssel
- Booth én nem sértődtem meg. csak elgondolkodtam. - mondta Bones is, és még egy kedves mosolyt is kicsikart magából
- Tudod Bones, olyan más vagy mostanában..
- Milyen?
- Nem is tudom. Olyan más.
- És ez neked nem tetszik? -kérdezte aggodalmasan a nő.

Ha tudná! Ha tudná a férfi, hogy miatta változik, hogy minden egyes alkalommal, mikor a tekintetük találkozik, attól fél, hogy elárulja mágat. Hogy elveszti a racionális énjét! Ha tudná Booth, hogy milyen sokat jelent neki...
De nem tudhatja, és ez így is van jól!

- Nem..igazábból..szóval szerintem..szóval nekem tetszik ez a másik Bones is!
- Biztos, mert ha akarod..
- Mi van veled bones? Mióta érdekel téged, hoy én mit akarok? Te mindig is a saját fejed után mentél, és az így volt jól! Visszavonom amit az előbb mondtam. Hiányzik a régi Bones. -mosolyogva és játékos dorgálásnak szánta, de még Bones is észrevette, hogy az utolsó mondatot a férfi teljesen komolyan gondolta. A végére a hangja is elhalkult.

- Igazad lehet. -hajtotta le szomorkásan a fejét Brennan
- Bones, hékás! ha mégegyszer azt mondod, hogy igazam van...
- De ha egyszer racionálisan nézve megváltoztam, és te ezt állítod, akkor egyet kell értenem veled!- rázta meg a fejét.
- De ezt csak én mondom.
- Igen, de te ismersz a legjobban.
Booth elgondolkodva figyelte a lányt. Lassan leparkolt, és sokat mondóan Bonesra pillantott.

- Ide figyelj Bones! Te a társam vagy! Én ismerlek a legjobban! Igen, valóban változol, de minden változik körülöttünk. Még a csontjaid is egy idő után megkopnak! Tehát a változás természetes, és egyáltalán nem rossz dolog.
- De Booth...mi lesz, ha már nem leszek önnmagam? -kérdezte remegő hangon Brennan.
Sosem akarta ennyire kimutatni a félelmét a változásokal kapcsolatban, de Booth megértette. Booth itt volt vele, és elvégre a társak mindent megosztanak egymással.

Booth észre vette a nő félelmét. Komolyan megijedt attól, hogy megváltozik.
- Bones, amíg világ a világ, addig te mindig önmagad maradsz, csupán egyéb dolgok változhatnak. De lényegében te mindig ugyanaz maradsz!
- Tudod, ez egy paradoxon. Nem értelmes!
- Micsoda?
- Hogy amíg világ a világ. Ennek nem sok értelmét látom.
Booth hangosan felnevetett.
- És még te mondod, hogy nem vagy önnmagad! Sosem bírtad megállni, hogy ne javíts ki!
- Ha egyszer nincs érteleme, akkor nincs is értelme Booth! -magyarázta már újra magabiztosan Brennan, miközben mind a ketten kiszálltak a kocsiból.
Booth elégedetten mosolygott, és végig Brennant figyelte, miközben ő kifejtette azt, hogy Booth mennyi szót használ helytelenül.
És ez így volt rendben.



***




- Mondják, milyen ügyün dolgoznak jelenleg? -kérdezte sweets miközben felvette a "mindent tudok" pillantását.
- Nincs semmi! -lelkesedett Booth- Igaz Bones? -fordult a nő felé
- Én nem tudok róla, hogy lenne bármi is, Booth, te igen?
- Nem tartják különösnek, hogy mindig kikérik a másik véleményét? Ez a fajta kapcsolat elég szokatlan olyan emberek között, akik csupán társak...

Boooth és Brennan sokatmondó pillantásokat vetettek egymásra. Elegük volt Sweet szentbeszédéből, bár a srácot az kedvelték. De a mondókája...nagyon unalmas volt.
Booth nagy sóhaj kíséretében hátradőlt.
- Ide figyeljen Sweets, bármit is akar ezekbe belemagyarázni..
- Nem Booth ügynök! Én nem maygarázok semmibe semmit sem. Csak próbáltam elindítani a terápiás beszélgetést. de akkor mondjon maga valamit!
- Mennünk kell, mert Gordon Gordon meghívott minket vacsorázni. -mondta Booth, öszedörzsölve a tenyereit. -Rákhusi lesz!
- Kettesben mennek? Ez igen! Végre egy lépés a...
- A micsoda Sweets? -szólt közbe Brennan is
- Nem mindegy Bones, csak menjünk már!
- A maguk félelme a pszichológiától igen sajátos. Ez egy igen mérvadó hasonlóság maguk között.
- Én nem félek a pszicholóógiától! -jelentette ki teljes egyszerűséggel Brennan. - Csupán semmi értlmét nem látom, és semmi racionális alapja nincs. Mindez csak feltételezés! -a nő megrántotta a vállát, és újra Bootht figyelte.
Ezt már Sweets is észre vette
- Tudják, csak ismételni tudom magam. Valamelyikőjüknek kezdeményezni kell. És az maga lesz Booth ügynök, maga a ...
- Ki ne mondja, hogy hazárd játékos! -ugrott fel Booth, és dühösen Sweets asztalára csapott.
Igen, és ha tudná Sweets, hogy mi történt azon az estén mikor ezt a "brilliáns" tanácsot adta?!
Boothnak még mindig nagyon fájt a visszutasítás. És dühös volt Sweetsre, amiért újra felemlegeti, még akkor is, ha ő nem tud róla.

Sweets is észrevette Boothon, hogy mostmár tényleg nem mehet tovább, úgyhogy inkább Brennan felé fordult.
-Akkor majd te, dr. Brennan.! Itt az ideje, annak, hogy nagyobb léptekben haladjanak...

Brennan az ablak felé fordította a fejét. Esik.
Akkor is esett.
Tökéletesen emlékszik az este minden részletére. Azóta változik körülötte minden.
Nagyon fájt a visszautasítás, de teljesen racionális volt. Hannah Boothszal volt, és Booth szerette Hannaht.
Ha Brennan tudta volna, hogy nem sokkal később Hannah elmegy...De nem! Talán akkor nem hozta volna ennyire zavarba a férfit...De akkor, akkor ott a kocsiban úgy érezte, hogy harcolnia kell a férfiért, illetve a aját boldogságáért, amit a férfi jelentett. és ráadásul ott volt még az az ügy is. A halott doktornő, aki úgy halt meg, amitől Brennan a legjobban félt.
Megbánással.

- Hagyja békén Bonest! -halotta meg Booth dühös hangját, miközben még mindig a kinti esőt figyelte.
- Milyen érzéssel tölti el, hogy védi dr. Brennant?
- Hagyd booth, csak a munkáját végzi! -suttogta halkan Brennan, és óvatosan Booth megfeszült kezére tette a kezét.
- Sweets, szerintem maga is jobban jár, ha mi most elmegyünk! -mondta Booth, émg mindig egy kemény éllel a hangjában
- Holnap találkozunk, délután négykor várom önöket! -bólintott Sweets.

Booth és Brennan köszönés nélkül kisiettek az ajtón.
-Ez a kölyök! Azt sem tudja...azt sem tudja miket mond!
- Booth, csak a munkáját végzi!
- Na mi van, te is a pártjára állsz?!
- Neem. -mondta ilyendten a nő- csupán annyit mondok, hogy racionálisan nézve ő csak a munkáját végzi, ahogy te is a tiédet, és én is az enyémet!

Booth nem válaszolt.
Pár percig csöndesen álldogáltak először a lift előtt, majd a liftben. Végül kisiette az épületből.
Boooth gondosan elcsórta az egyik FBI-os fekete esernyőjét, és kaján vigyorral nyitotta ki.
Brennan sejtette, hogy nagyon nem szeretheti azt az FBI-os fickót, ha ilyen örömmel viszi el az esernyőjét.

- Tudod Bones, én nem akarlak megsérteni, de szerintem át kéne öltöznöd!
- Miért?
- Mert ez egy puccos étterem!
- Ja. Ömm oké, akkor hazavinnél?
- Megvárlak nálad oké!
- Te nem öltözöl át,
- Viccelsz, az öltönynél keresve sem találnék elegánsabbak.
- És a nyakkendőd?
- Az a szexepilem! -vigyorgott a férfi, miközben beindította a kocsi motorját.


5x16 és 6x09
nem saját készítés, egy oldalon találtam :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése