"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. április 5., kedd

Égő Jégvirág 9.fejezet

Megint nem kapok kommenteket :((



9.FEJEZET








- Hé, szívem -kezdett bele Angie, amint meglátta Brennant. Aztán hirtelen meg is torpant, amint megpillantotta a nő csillogó könnycseppjeit.
- Édesem mi történt?
- A..a nyelvcsonton látszik -mondta kissé remegő hangon - látszik, hogy az áldozatot megfojtották.
- Nem az áldozattal, veled mi történt? -lépett közelebb Angela Brennanhez.
- Emellett..találtam még val..valamit, ami segíthet az azonosításban. A nőnek lumbális szakaszon gerincferdülése volt.  Kérlek Angie, küld el az adatokat a...
- Már megtettem -sóhajtott - Az áldozat neve Liza Sternber.  Épp most ítélik el a barátját, a lány megöléséért!
- Micsoda? én..én nem adtam engedélyt erre! Angela tájékoztatnod kell mindenről, ami itt folyik! -fordult meg kissé felháborodva Brennan.
- Én viszont engedélyeztem!
- De dr. Saroyan...
- Nem dr. Brennan! Hiába egyeztünk meg, hivatalosan itt még én vagyok a főnök! Nekem kötelesek felelni, és én engedélyeztem, hogy folytassák a nyomozást, amíg maga megmenti Parkert. Erről jut eszembe, haladtatok már valamit agy üggyel?
- Parker már Booth-szal van. -mondta sötéten Brennan, és újra visszafordult a csontjaihoz.
- És ezt miért nem mondtad? -kérdezte a másik két nő egyszerre
- Mert nem vagyok köteles minden lépésemről beszámolni! -azzal dühösen lerángatta a kesztyűjét, és ott hagyta a két zavarodott nőt.

- Valami történt! -fordult Angela Cam-hez
- Látom. Szerinted Booth csinált valamit?
- Nem tudom, lehet, hogy beszélned kéne vele... -mondta Angie bizonytalanul.
- Nem! Itt az ideje, hogy maguk oldják meg a problémáikat!
- De Cam..- próbált ellenkezni
- Nem Angela! Irány dolgozni! -adta ki a parancsot, és már indult is kifelé a teremből
- Cam..
- Most!

Brennan eközben még dühösebben rendezgetni kezdte a papírjait az asztalán. Booth még mindig nem jött. ÉS most Cam is felbosszantotta.
Aztán egy pillanatra megállt a munkában. Valami megjelent a fejében:
Mi van, ha ő csinált valamit rosszul? Ha azért ilyenek vele a többiek, mert valamit tényleg rosszul csinál, az életben. A munkában biztosan nem, de az élet...az sokkal bonyolultabb. Az Booth szakterülete.

- Bones. -hallott egy bizonytalan hangot az ajtaja mögül. Odanézett, és Booth állt az ajtóban. Szemei szomorúan figyelték a nő arcát, és közben bizonytalanul a nő asztala felé lépdelt.
- Mit akarsz Booth? -kérdezte Brennan.
A hangja jegesen csilingelt, de a halvány remegést nemtudta eltüntetni belőle. Pedig mindig azt mondják, hogy a hang az akarat mutatója. De mégis, ahogy a férfi itt állt előtte, szó nélkül, szemeiben a megbánással, nem tudott uralkodni magán, sem a hangján.
- Bones, én...szóval én tényleg nagyon sajnálom. Én sosem akartalak téged megbántani.
-Pedig sikerült.
- Tudom, és nagyon sajnálom, és fogalmam sincs, hogy tehetném jóvá -mondta Booth elgyötörten.
Brennan figyelte a szemét. A szeme mindent elárult a férfiról.
Hirtelen azon kapta magát, hogy már nem is haragszik a férfira. Hogy is tudna haragudni rá?! Ő Booth...
 - Nem jöttél utánam... -jegyezte meg Brennan suttogva, és érezte, hogy sós könnyei újra elárasztják a szemeit
 -Nagyon sajnálom. -hajolt közelebb a férfi.
Brennan úgy érezte, hogy a szíve menten kiugrik a helyéről. Ez persze lehetetlen, de most mégis úgy érezte. Kezei pedig megállíthatatlanul remegtek az asztal lapján.
- Bones, figyelj -kezdett bele Booth. A hangja selymes volt, lágy és simogató. A kezét Brennan arca felé nyújtotta, és forró ujjaival letörölt pár könnycseppet. -Nem szeretem , ha sírsz. -jegyezte meg Booth.
Brennan csuklósan felnevetett, és felemelte a fejét.

Booth egy pillanatra teljesen ledermedt. Olyan ártatlanság csillogott a könnyes szempárban, hogy szinte az izmaival küzdött az ellen, nehogy megcsókolja. De miért is nem csókolhatja meg?
Mert félti a barátságukat.
Mert még dühös.
Mert fél.
És mert Bones-nak ő már azt mondta, hogy tovább lépett. De ez nem igaz. Viszont, ha megcsókolná, akkor teljesen összezavarná a nőt...
Pedig nem akarta őt összezavarni. Bones szerette őt, és ezt Booth is nagyon jól tudja. De azok után, hogy akocsiban azt mondta Bones-nak, hogy Hannah nem vigaszdíj, azok után nem sok mindent mert tenni. Ráadásul miután Hannah nemet mondott, Booth két lehetőséget ajánlott fel a nőnek. Vagy marad, és csak társak lesznek, vagy pedig elmegy.
A nő vele maradt.
A nő akkor is vele maradt, mikor Hannah elment.
És Booth még mindig nem érti, hogy is választhatta Hannah-t Bones helyett. Pedig csak várnia kellett volna. Várni egy évet.
Bones várt rá...

- Bones, akkor minden rendben?
- Rendben lesz, igen. -suttogta nő, és remegő kezeivel, óvatosan megérintette Booth bal kezét.
- Bones...
- Igen?
- Áll még a ma esti vacsora?
- Milyen vacsora?
- Gordon Gordonnál..
- jajj persze! Hétkor jössz értem ugye?
- Igen, ha neked is jó.
- Tökéletes -suttogta csak úgy magának Brennan , miközben bólintott egyet.
- Viszont még valamin túl kell esnünk, mielőtt hazamennél pihenni!
- Pihenni? Nem..nekem sok a dolgom.. méh
- Az ügyet a többiek már megoldották, szóval te hazamész pihenni, viszont egy dolgot, még előtte meg kell tennünk. - csibészes mosoly jelent meg Booth arcán, amint egyre közelebb és közelebb hajolt Bones arcához.
A nő azt hitte megfogja csókolni.  Mér érezte a leheletét, szinte már érezte, ahogy a forró ajkak az ajkaihoz érnek.
 De aztán Booth megállt.
-El kell mennünk Sweet-hez! -azzal gyorsan fel is pattant.
Brennan ledöbbenve, még mindig kalapáló szívvel, és kissé összeszűkült tüdővel próbált megnyugodni. Ő tényleg azt hitte, hogy Booth megcsókolja. És valahol legbelül, akarta is azt a csókot, és ez megijesztette.
Booth észrevette a zavart Bones arcán. Tudta mit érez a nő.
Ő is megakarta csókolni...
- Figyelj Bones, várj meg itt, még valamit el kell intéznem! -jutott Booth eszébe, hogy valamit, még meg kell tennie
- De..de hát az előbb mondtad, hogy mennünk kell Sweethez!
- Tudom, de eszembe jutott még valami! Egy óra múlva itt vagyok.
- de Booth..
- Egy óra. Addig ki kell bírnod nélkülem! -mondta viccesen, miközben kiment az ajtón.
- Nem biztos, hogy menni fog. -suttogta a csöndbe bele Brennan, és kissé megkönnyebbülve, hogy kibékült Booth-szal, újra a laptopja felé fordult.

Booth már a kocsiban ült. Tudta kit keres, és mit akar. Még volt egy kis elintézni valója. Még ő is megakart tenni valamit Brennannek. Ő tenni akart valamit a nő boldogságáért.

Megállt az ismerős ház, előtt. Lassan, és óvatosan szállt ki a kocsiból, majd ugyanígy ment be az ajtón.

- Booth.! Régen láttalak!
- Én is téged! Nem hiányoztál Broadzky!
- Ejj, hát így kell üdvözölni egy barátot?!
- Én inkább mondanám, régi, nem túl kellemes ismerősnek! -válaszolt Booth, de a keze már a zsebében lévő pisztolyán pihent.
- Találkoztam a kis barátnőddel! Nagyon csinos... Lehet, hogy egyszer megkérem, hogy látogasson meg...
- Ne merészeld bántani Bonest!! Ha egy ujjal is hozzá érsz...
- Nyugi, nem veszem el azt ami a tiéd. csak kissé megkínzom. Lelkileg.
- Hol van Max?
- Hát nem is azért jöttél, hogy elcseveréssz velem?
- Nahát, páratlan az IQ öreg! Hol van Max?
- Itt van a házban. Csak nem szeretnéd elvinni a kis barátnődnek, hogy boldog legyen!
- Először is. Bones a partnerem. Másodszor, tudod, nagyon jól, hogy nekem nem kel a te engedélyed, hogy elvigyem Max-ot. Szóval vagy odaadod, és nem öllek meg, vagy nem adod oda, és muszály leszek téged megölni!
- Ugyan Booth. Mindketten tudjuk, hogy te utálod ezt.
- De ha kell megteszem! -vette a elő a zsebéből a fegyver, és egyenesen Broadzkyra szegezte.
- Tényleg megakarsz ölni? -kérdezte nevetve broadzky.

Booth már épp húzta volna meg a ravaszt, mikor meglátta Broadzky mögött Max-ot, kezében egy elég nehéznek tűnő fém rúddal.
Még reagálni sem volt ideje, a következő pillanatban Broadzky már vérző fejjel a földön feküdt.

- Booth! Jó újra látni téged!
- Hello Max! Ugye tudod, hogy le kéne tartóztatnom téged?
- De nem fogsz letartóztatni, mert előbb elviszel Tempihez.
- De utána bármikor letartóztathatlak!
- Ne már Booth! Nincs kedvem egy újabb erőltetett bunyóhoz. Parker sem szeretné, ha Max bácsit lecsuknád.
- te is tudod, hogy ebben nem Parker dönt!
- Oké -sóhajtott -Tempit még láthatom, mielőtt dutyiba zárnál. Ja, és Parkert! Nagyon okos fiú! Megígértem neki, hogy segítek a fizikában, ha kijutunk innen!

Booth egy pillanatra elbizonytalanodott. Nem csak a fia miatt, hanem amiatt is, mert valójában kedvelte Max-et.

- Ezt majd még megbeszéljük. Menjünk!
- Nem halt meg, -nézett Boradzkyra Max
- Nem. Lélegzik, és mivel csak súroltad a csővel, szerintem csak elájult.
- Nem lövöd le?
-Nem! -mondta sötéten Booth, és elindult kifelé a házból.
Mögötte jött Max Keenen a körözött bűnöző, és nem mellesleg Bones apja!

3 megjegyzés:

  1. Annyira édesek. Akarjuk azt a csókot. Nagyon :) Kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. jó lett csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  3. Abgi is pont olyan jó el van találva mint a sorozatban

    VálaszTörlés