"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. június 29., szerda

Égő Jégvirág 57.fejezet



57.FEJEZET



3 napja hagyta el Jared a kórházat, felbolygatva ezzel mind Booth mind Brennan érzéseit. Tempeance mostmár nem csak félt, hanem dühös is volt. Dühös volt Jaredre, illetve dühös volt broadskyra. Booth-szal pedig nehezen boldogult. A hangulat ingadozásai miatt sokszor szólt durvábban a férfihoz, így többször is vesztek össze. Amit mindketten rosszul viseltek.
Angie volt az a személy, aki végig mellettük állt. Lenyugtatta Brennant, ahogy Bootht is ha kellett. Most viszont hátra volt még valami.
- Indulhatunk? -kérdezte Brennan, miközben kinyitotta az ajtót.
- Végre haza mehetek. -sóhajtott Booth, majd fölkapta a bőröndjét és követte a nőt a kocsiig.
- Én vezetek. -jelentette ki brennan.
- Na nem! Felejtsd el, én vezetek! -próbálta elvenni a kulcsot a férfi.
- Ez az én kocsim, én vezetek. Különben is, neked még pihenned kell.
- Nem akarok pihenni -nyafogott Booth. - 2 hete egy helyben fekszem. Kérlek, ne légy gonosz, hadd vezessek!
- Nem. -jelentette ki Brennan, miközben kinyitotta a kocsi ajtaját.
- Bones. -ment a háta mögé Booth, és egy gyors mozdulattal kikapta a nő kezéből a kulcs csomót. - Én vezetek. -mondta elégedett vigyorral az arcán, majd beült a kormány elé. Brennan dühösen nézett rá, majd megcsóválta a fejét, és nagy sóhajt közepette beült a férfi melletti anyós ülésre.
Elindultak.
Az úton mindketten csöndben voltak. Brennan szemhéjai le-le csukódtak a fáradságtól, és még mindig az apja halálán gondolkozott. Tudja hogy Broadsky ölte meg. Tudja, hogy azért, hogy Brennant büntesse, amiért kijátszották. De egy dolog még nem tiszta a nő előtt. Jared tengerész. A tengerészetnél az adatok titkosítva vannak. Minden ottani katona szinte el érhetetlen, hacsak nem akarják, hogy elérjék őket. Tehát Broadsky csak úgy találhatott Jaredre, és azon keresztül Maxra, ha Jared kereste meg Broadskyt, vagy ha egy belső ember adta ki Boradskynak Jared adatait. Onnantól pedig már ment mint a karika csapás.
Brennan összeráncolta a szemöldökét. Jared biztos nem kereste volna Broadskyt. Annyira még ő sem hülye, hogy a saját bátyját is veszélybe sodorja. Tehát valaki segített Broadskynak.
- Mi az Bones?-törte meg a csendet Booth, mikor kiszálltak a kocsiból. Brennan elgondolkodott, majd lassan kinyitotta a száját.
- Ha Broadsky Jaredtől tudta meg, hogy hol van az apám, akkor Broadsky kitől tudta meg, hogy hol van Jared? -nézett zavartan  férfira. Booth szemei tágra nyíltak a meglepődöttségtől. De a nőnek igaza volt.
- Valaki kiadta Jared adatait. -suttogta. -tehát kellett lennie egy belső embernek, aki a tengerészetnél dolgozik.
- De ki tenne ilyet, és miért?
- Az, aki elakar tenni valakit láb alól, hát persze! -kapott a fejéhez Booth. - Broadsky bérgyilkos. Ő pénzét öl. Engem is csak maga miatt akart eltenni láb alól, de Maxot nem volt oka bántani.
- És ha engem akart bántani azáltal, hogy megöli apám?
- Akkor engem ölt volna meg. -mondta ki nemes egyszerűséggel booth. - ha engem megöl, téged is bánt és tőlem is megszabadul. Két legyet ütött egy csapásra.
Brennan elgondolkozott a férfi mondatán, de inkább nem foglalkozott vele. Sokkal fontosabb volt most az apja ügye.
- Tehát valaki elakarta intézni apámat.
- Pontosan. Így megkereste a legjobb "szakembert" -Broadskyt-. Broadsky pedig megtudta Jaredttől, hogy te hol vagy, és apád hol van. Onnantól pedig minden simán ment.
- De ki akarhatta megöletni apát?
- talán valaki a sittről, vagy valaki aki ellen tett velemit Max. Utána kéne néznem pár dolognak...
- Nem! -szakította félbe a nő. - Te most szépen bemész a házba, és pihensz. Holnap pedig találkozunk z FBI irodában.
- De Bones...
- Ne. Jó éjt Booth.
- Jó éjt Bones.
 Gyorsan elköszöntek egymástól és Brennan már rohant is a kocsihoz. megakar nézni valamit. Az aktákban kell lennie valaminek. Bármi. Egy régi ellenség, szomszéd, jó barát...vagy épp az anyja gyilkosa...


2 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes rész volt. Remélem most pedig majd az fog következni, hogy Booth belép a lakásba és meglátja a közös képet és minden eszébe jut, na jó legalábbis a lényeg :)

    Kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. én is nagyon várom!telóról már korában is olvastam,csak nem írtam megjegyzést,de nagyon tetszett a folytatásod!!remélem Booth meglátja a képet és Bones cuccait és akkor beugrik neki valami és nem kell tovább marcangolnia magát Brennan-nek sem..:)..végre megint boldogok lennének..:)
    Nagyon várom,hogy mi fog kisülni eből a Jared-es ügyből!vajon ki volt az a szemét aki felbérelte Broczkit?az anyja gyilkosa nem lehet,mert ő meghalt,de akkor ki?valamelyik régi társa,aki valami miatt pikkelt Max-re?majd kiderül..:)..nagyon várom a folytatást!remélem hamar ráéérsz majd áés tudsz írni...)

    By:Evy

    VálaszTörlés