"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. június 13., hétfő

Égő Jégvirág 52.fejezet



52.FEJEZET




Brennant végre elnyomta az álom. Fáradtan, hunyta le a szemeit, és elaludt, fejét az ablaküvegnek támasztva.
Camille Saroyan ekkor lépett be a kórterembe.
- Booth, ébren vagy? -suttogta, amint észrevette az alvó doktornőt. Az ügynök bólintott, és széles mosoly terült el az arcán, mikor meglátta, ki jött hozzá.
- Szia Cam -suttogta
- Hogy vagy Seeyle?
- Voltam már rosszabbul is. A legrosszabb, hogy nem emlékszem mi történt az elmúlt egy hónapban.
- Brennan elmondta, nem?
- Igen, de valami nem stimmel.
- Ezt hogy érted? -ült le a férfi mellé Cam.
Booth elgondolkodott, majd halkan folytatta.
- Tudod Cam, ismerem Bonest. És...hogy is mondjam, nem volt elég részletes.
Cam elvigyorodott.
- Átsiklott dolgokon, mintha elhallgatna valamit.- tűnődött el a férfi.
Cam lehajtotta a fejét. Pontosan tudta, hogy miről beszél Seeyle, és azt is tudta, hogy a doktornő mit hallgat el a férfi elől. Tudta, hogy mondania kéne valamit, de ez egy patt helyzet. Neki ebbe nincs beleszólása.
- Cam segítened kell! -hajolt közelebb a nőhöz Booth.
- Mi? Ezt most nem értem Seeyle..
- Érzem, hogy valami nincs rendben. Valamit eltitkol előlem...- kezdett bele Booth, mikor egy pillanatra elhallgatott. Camille arcát figyelte. Vett egy nagy levegőt. -Valamit eltitkoltok előlem és én tudni akarom, hogy mi az. -mondta elszántan.
- Ez nevetséges!- dőlt hátra a székén Cam, de a zavarát nem sikerült lepleznie.
- Cam. Te nem akarnád tudni, hogy mi történt veled, ha a helyemben lennél?
- Seeyle figyelj! Ez most nem rajtam múlik...
- Csak egy szó Cam! Valami, ami segíthet... -könyörgött a férfi.
Cam összepréselte az ajkait. Gondolkozott. Brennanre nézett, aki békés arccal aludt.
- Sajnálom Seeyle... -állt föl az ágy mellől. Menni készült.
- Ne már Cam!
- Seeyle! Nyomozó vagy, hát nyomozd ki! -zárta le a beszélgetést Cam, majd kiment a szobából.
Booth nagy sóhaj közepette visszahanyatlott az ágyra. Annyira zavaros itt minden. Eddig csak sejtette, hogy valami nem stimmel, de Cam reakcióját figyelve, most már biztos volt benne, hogy valamit elhallgatnak előle.
Oldalra fordult, már amennyire a csövek engedték, és elgondolkodva figyelte Bones arcát. Olyan békés...senki sem bánthatja most.
- Mit titkolsz előlem Bones, Mit? -suttogta elgondolkodva.
Brennan kicsit megmozdult. Arca eltorzult és fájdalom jelent meg rajta. Booth óvatosan megfogta a kezét és megszorította. 
Kissé megbántottnak érezte magát. Nem neheztelt, csak nem értette, hogy miért nem mondják el neki mi történt. Csinált valamit? megbántott valakit? Esetleg Bonest bántotta meg? Vagy a nő tett valamit?



***



Odakinn a folyosón Cam lehangoltan ült le Angela mellé.
- Mi a baj? -kérdezte Angie
- Sejt valamit. És dühös, mert nem tudja, hogy mi történt az elmúlt egy hónapban. De nem értem dr. Brennant se! Miért nem mondja el neki, hogy jegyesek voltak?! Miért olyan nehéz ez?!
- Cam. Bren tudja, hogy mit akar és most ezt akarja. Fél az újabb sebektől, és inkább nem mond semmit.
- Seeyle nem fog leszállni az ügyről.
- Gondoltam. -csatlakozott be a beszélgetésbe Hodgins is.
- És mi? Mi segítünk neki? -tette fel a nagy kérdést Angela.
Csönd telepedett rájuk. Egyikük sem tudta, hogy mit mondjon. Vajon mi lenne a helyes döntés? Vajon ki mellé álljanak? Booth vagy Brennan?
Angela beszélni akart barátnőjével. A csapatban Samanthán kívül ő volt az egyetlen aki tudta, hogy Brennan terhes. Szerette volna, ha minden rendeződik Booth és Bren között, de nem mert lépni, mert félt, hogy akkor elveszíti a barátnőjét.
De a terhességet már nem sokáig titkolhatja. Hamarosan erőteljesebbek és gyakoribbak lesznek a rosszullétei, érzékenyebb lesz a szagokra, és nőni fog a hasa. Márpedig ezeket még Booth is észre veszi, hisz apuka!
- Én nem fogok szólni! -csapta össze a tenyerét végül dr. Saroyan és fáradt arccal elindult kifelé a kórházból.
Hodgins aggodalmas pillantást vetett Angelára.
- Mire gondolsz? -fogta meg a kezét.
- Nem tudom Hodgi. itt nincs jó döntés...
- Adj nekik időt. -ölelte át menyasszonyát Hodgins. -Úgyis rájönnek egy idő után, hogy nem megy ez nekik külön.
- Azt mondod ne szóljak?
- Miért akarsz ennyire szólni Boothnak?
Angela nagy levegőt vett és vőlegénye kék szemeibe nézett.
- Brennan terhes.

4 megjegyzés:

  1. Néhány emlék már visszaért, csak idő kérdése, hogy mikor villan be neki a gyűrű és a "varázslat"... Kíváncsian várom a következő részt. Ja és amint lement az érettségi elkezdhetnénk a közös ficet.... :)

    VálaszTörlés
  2. Imádtam ezt a részt. örülök, hogy legalább dereng Booth-nak, hogy valami nem oké. Remélem hamarosan rájön a dologra és boldogság lesz :)

    VálaszTörlés
  3. "Seeyle! Nyomozó vagy, hát nyomozd ki!" :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. csak most olvastam el az utolsó 2-t, és nagyon jó lett!Booth emlékei visszatérhetnének!!
    szerintem Angela-nak rá kéne vezetnie Booth-t az igazságra..Meg mi az,hogy Bones hazudik neki??reméltem,hogy azért valami kiderül..:(..de így is jó!legalább még jobban várom a folytatást,ami tremélem hamar jön!!holnap talán már én is ki tudom arkni a fanficem folytatását..:)

    VálaszTörlés