"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. június 17., péntek

Égő Jégvirág 55.fejezet

Íme itt a következő. Remélem ez is tetszeni fog majd és ígérem megpróbálom boldogabbá alakítani a történetet :)
Ami Jaredet illeti ő még nekem is rejtély XD
De majd írás közbe jön az ihlet :)
(ezt előbb írtam ide mint a történetet :))


55.FEJEZET






"Ha a düh és az adrenalin egyesül, emberfeletti erejű vadállattá változtathat egy embert."



- Jared? -kérdezte meglepődve Brennan.
- Szia Temperance. Jól nézel ki. -mosolygott biztatóan a nőre.
- Köszönöm. Booth miatt jöttél?
- Igen. -mondta kicsi késéssel Jared. Furcsa volt. Különös módon oldalra billentette a fejét, ami nem kerülte el Brennan figyelmét.
- Ebben a szobában van... -mutatott az ajtóra Brenann. Jared bólintott egyet, és minden szó nélkül otthagyta a zavart Brennant.
Egyszer csak megjelenik a régen látott öcs, és csak úgy minden szó nélkül beviharzik a bátyjához. Ez nem lenne természetellenes, ha nem Jaredről lenne szó.
Valamit akar Jared. Mégpedig valamit Seeyletől.



***
- Seeyle! -lépett be Jared a kórterembe.
- Jared?? -lepődött meg Booth. - Hello. Mit keresel itt?
- Figyelj Seeye..ez bonyolult.. -vette le a tengerész sapkáját, és leült a bátyja mellé.
Booth nagyot sóhajtott. ismerte ezt az arckifejezést. Valamibe megint belekeveredett a srác.
- Mit csináltál Jared?
- Honnan veszed, hogy én csináltam valamit?!  -háborodott fel.
- Jared, te két dologból jössz hozzám. Ha belekeveredtél valamibe, vagy ha pénz kell. Mit akarsz?
- Ne légy már ilyen Seeyle! Olyan mintha bűnöző lennék. -nevetett fel kényszeredetten. - Pedig nem csináltam semmi rosszat.
- Nyögd már ki miért vagy itt! Nem hinném, hogy engem jöttél meglátogatni.
- Meglepődnél, ha azt mondanám, hogy hozzád jöttem?
- Igen!- Hé, Jared. Tesók vagyunk, mi van?
- Figyelj Seeyle, szükségem lenne...beszélned kéne valakivel. -nézett a bátyjára Jared.
- Kivel? És miért?
- Temperance-el.
- Mit csináltál Bonesszal? -ült föl Booth. Az arca dühöt tükrözött.
- Elkéne neki mondanod valamit.
- Modd el te!
- Nem tehetem. Benned bízik Seeyle.
- Tegyük fel, hogy segítek. Mit kéne mondanom neki?
- Először is, hoy sajnálom.
- De mit?? Az Istenért jared! Miért ne lehet egyszerűen elmondani amit akarsz?!
- Miattam halt meg az apja... -hadarta gyorsan.  -Valami Broadsky nevű fickó megkeresett, és azt mondta, hogy a haverod. És hogy épp Maxot keresitek.
- Te?? - hördült fel Booth.  -te szemétláda! -ragadta meg az öcsét.
- Seeyle állj már le!! Nem...
- Ne merj semmit sem mondani! -Állt föl Seeyle, magával húzva az öcsét. - Max meghalt érted!! -üvöltötte az öccse arcába.  - Megölted Bones apját!!
-Nem én öltem meg...
- De segítettél neki. megbíztam benned Jared. Te meg kiadtad egy gyilkosnak Bones apját!!
Neki lökte Jaredet a falnak. Bár még gyenge volt a düh felülkerekedett rajta. A saját testvére árulta el. Bones Jared miatt vesztette el az apját....Broadsky Jared miatt talált rá Bonesra is!! Mintha Bones mondta volna, hogy Broadsky rátámadt...és Booth emiatt lőtte le.
- Tudod, hogy Bones majdnem meghalt miattad?! -nyomta még erősebben Jaredet a falhoz. Ekkor már ő is vissza ütött.
Booth letépte magáról a vezetékeket amik a pulzusát mérték, így a gép a háttérben hangosan sípolni kezdett. A két férfi pedig egymásnak esett.
Odakinn meghallottál a sípolást. A nővérel Brennannel együt gyorsan berohantak a szobába. Booth és Jared még mindig egymást verték.
- Booth! -kiáltotta el magát brennan, mire mindkettő a nőre nézett.
- Na gyerünk! Most mondd el neki. -hergelte az öcsét Seeyle. -Most légy nagyfiú.
- csezd meg Seeyle. Azt hittem megbízhtok benend!
- igen én is ezt hittem jared! -majd ujjabb pofonok.
- Elég legyen! -kiabálták a nővérek is. Brennan és még másik három nő próbálta a két feldühödött férfit elválasztani egymástól, mielőtt komolyabb bajuk esne.
Brennan zilálva figyelte Booth arcát. Nem látott mást a férfi szemében, csak vad dühöt. És ő már ismerte ezt az arckifejezést. Látta...mikor Broadskyt lelőtte...pont így nézett.
A lélegzete elakadt, amint a régi emlékek újra elözönlötték az agyát. megállás nélkül ostromolták a szívét az akkori érzelmei. újra élte a pillanatot. Látta maga előtt ahogy Seeyle megragadta a csuklóját, szinte hallotta ahogy a váza a földön darabokra törik.
A nővérek kitessékelték a kábult Brenannt aki szinte fel sem fogta, hogy mi történik körülötte. Booth tekintete újra összezavarta. Újra a múltban járt, ami pedig eltemetett fájdalmakat hozott a felszínre. Remegő ujjai, mintha jéggé fagytak volna. Újra és újra látta maga előtt Booth dühös tekintetét.
- Bones? -hallotta még Seeyle hangját, de nem jutott el az agyáig. Teljesen lekötötték az emlékei. Még sosem érzett ilyet. Mintha egy filmet nézne. Mintha..a saját filmjét nézné.

2 megjegyzés:

  1. Egy picikét rövid lett, de a tartalom mindenért kárpótolt. Erre a lépésre egyáltalán nem számítottam, ügyes húzás volt :) Kíváncsian várom ebből hogy fog kimászni Jared.

    VálaszTörlés
  2. még, még ,még ,nagyon jó lett csak így tovább :)
    már várom a következő rész :)

    VálaszTörlés