"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. július 27., szerda

Égő Jégvirág 63.fejezet

Bocsi ez most elég rövid lett, és nem sok BB van benne, de remélem azért tetszeni fog :)
Várom a kommenteket :)




63.FEJEZET



- Nincs egyezés! Ez hihetetlen. -dőlt hátra a székén Booth.
- Hogy érted, hogy nincs egyezés? -kérdezte Angela.
 -úgy ahogy te is, és mindenki más ezen a Földön. Nincs két egyforma név!
- De ez..lehetetlen.
- Üdv a való világban Angela. Itt a dolgok sajnos nem úgy mennek mint a Laborban.
 -Hé Booth. Én megértem, hogy zabos vagy! Itt ez a lista, meghogy összevesztél Brennannel. De ne beszélj úgy velem mint egy öt éves tudatlannal! Szültél már te gyereket?! Mert amíg nem, addig ne mond, hogy nekem könnyebb. -fakadt ki Angela
- Oké! Bocsi. - dörzsölte meg az arcát Booth. - Csak egy kicsit ideges vagyok.
- Azt látom. Hidd el, hogy én is szeretném elkapni azt a fickót. De szerintem jobb lenne, ha kiengednéd a gőzt.
- Micsoda?- kérdezte Booth újra a listát nézve.
 -Pihenj egy kicsit. Menj el valakivel...esetleg Sweetsel és igyatok meg valamit.
- Mi van Sweetsel? -kérdezte zavartan Booth, aki nem is figyelt igazán szegény Angelára. A listán járt az agya.
Angie dühösen kikapta a kezéből a lapot és újra Booth felé fordult.
 - Kapcsold már ki az agyad egy pillanatra!
- Oké. Értem. Mit mondtál az előbb Angela?
- Igyál valamit. Mondjuk Sweetsel.
- Sweetsel? Komolyan? Más ötlet?
- Vidd el Sam-et a vizsgájára.
- Sam-et? -kérdezte értetlenül a férfi.
- Samanthát! - mondta szem forgatva Angela. Tudta, hogy Booth nem emlékszik a lányra, de a baleset óta már találkozott vele egyszer.
- Jah, a gyakornok lányt.
- igen őt. Holnap teszi le a vizsgáját, és jó lenne ha valaki vele menne. Jack és én nem érünk rá, Brennan pedig tudod, hogy sosem ér rá. Vid el te! kapcsolódj ki.
- Rendben, elviszem.
- Ez a beszéd Booth. -mosolygott Angela majd ő is vetett egy pillantást a lapra. Hirtelen megkadt a szeme az egyik néven.
 -Te Booth! Lehet, hogy velem van a baj, de hallottál már te ilyen nevet? Alberto Galatea Huanito.
- Egyedi. De miért? -kérdezte Booth, miközben leült a nő mellé.
- Mert ilyen nem létezik. Egy embernek nem lehet egyszerre lány és fiú keresztnév is a nevében. Pláne nem egy ilyen elcsépelt vezetéknévvel.
- Hol? -ráncolta össze komolyan a szemöldökét Booth. Angela rámutatott a névre a listán, majd figyelte ahogy Booth bepötyögi a rendszerbe.
 -2 éve amerikai állampolgár. Eddig nincs priusza. De a banki történelme mindössze egy évre nyúlik vissza.
 -Hamis személyazonosság. -kiáltott fel Angie
- Talált. Angela, te egy zseni vagy! -ütötte össze a két tenyerét Booth, majd gyorsan kinyomtatta a papírokat, illetve mindent amit tudni kell a rejtélyes Huanito-ról. 
- Beszélek ezzel a pacákkal a tengerészetnél. Jössz? -kérdezte Angelát Booth.
  -Haza kell mennem Bree-hez, viszont samantha odakinn vár. Őt elvihetnéd magaddal. 
 -Rendben. Kinn a folyosón?
- Igen. 
 -Köszi. Szia Angela.
 - Sok sikert Booth. -intett a távozó férfinak Angela. 
Booth kisietett a folyosóra. Egy pillanatra megállt, majd meglátta az egyik széken ülve  Samanthát. Épp olvasott valami hihetetlenül vastag könyvet.
  -Samantha? Szia. -ült le mellé Booth.
 - Booth ügynök? -nézett fel zavartan a könyvből. Gyorsan becsukta az olvasmány és elmosolyodott. - Hová megy?
- Ami azt illeti megyünk. Ha benne vagy, eljöhetnél velem a haditengerészethez.
- haditengerészethez? -kérdezett vissza csodálkozva a lány. A szeme nagyra nyíltak. - Hát persze, nagyon szívesen. Miért megyünk oda?
- Találtunk valakit, akinek nem stimmel a személyazonossága. Feltehetőleg ő bérelte fel Broadsky-t, Max Keenan meggyilkolására. -magyarázta Booth, miközben megmutatta az aktát a lánynak. 
- Dr. brennan apját, -kapta föl a fejét a lány.
 - Igen. mehetünk?
- persze. -kapta össze magát Samantha majd kisiettek az épületből. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése