"Egy pillanatra találkozott a tekintetünk. Hirtelen úgy éreztem, valami történt. Mint amikor egy kulcs beletalál a megfelelő zárba, és kattan egyet. Nem vagyok túlzottan romantikus lélek, és bár rengeteget hallottam már róla, soha nem hittem, sőt, most sem hiszem, hogy létezik szerelem első látásra. De valaminek történnie kellett, ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem."

(Nicholas Sparks)

Összes oldalmegjelenítés

2011. július 16., szombat

Égő Jégvirág 61.fejezet

Sajnos ez most rövidre sikeredett. Igazából semmi komoly nincs benne, csupán egy jól megszokott Bones-Booth féle párbeszéd. Várom a véleményeiteket! :)




61.FEJEZET



- Helló srácok! -huppant le az asztalnál üldögélő pár mellé Angela. Az arca kipirult, és a mosolya ragyogóvá tette amúgy is kedves arcát.
- Szia Angie. Mitől mosolyogsz ennyire? -kérdezte féloldalas mosollyal az arcán Brennan.
- Jó titeket együtt látni. Mármint, hogy egy asztalnál, mint régen. -magyarázkodott. Booth elmosolyodott.
- Köszi Angela. -válaszolt a férfi.  -De Bones mai napig nem hajlandó megenni a pitét. -fordult itt Brennan felé. Temperance elmosolyodott és közelebb hajolt a férfihoz.
- Miért akarod annyira belém erőltetni a pitédet?
- Nem akarom beléd erőltetni, csak nem értem miért nem kóstolod meg. -vágott vissza a férfi.
 - Mert nem akarom. Booth, nem mindenki szeretheti a pitét, attól mert te szereted!
- Ez igaz, de te még attól szerethetnéd, ha megkóstolnád! De te meg sem kóstolod.
- Nem is fogom!
- Hm...pedig nem tudod mit hagysz ki. -hümmögött Booth, miközben egy újabb falatot vett a szájába.
- Látom, veletek minden rendben. -állt föl az asztaltól Angela. - Valójában csak megnéztem, hogy van a mi James Bondunk. Megyek, megetetem Bree-t. További jó szórakozást. -mosolygott Angela kettőjükre, illetve arra a szegény pitére, amit Booth olyan nagy kedvel ajánlgat Bonesnak.
 -Szia Angie. - intett barátnője után Brennan, majd újra Booth felé fordult. Brennan már rég végzett a reggelijével, Booth azonban még nem itta meg a kávéját.
- Én nem értem. Miért kell minket megnézni, hogy jól vagyunk e? Először Hodgins, aztán Sweets, most meg Angela. Miért ne lennénk jól?
- Csak aggódnak értünk Bones. A barátaink. -válaszolta Booth, miközben fölemelte a kávéscsészéjét.
- De felnőtt emberek vagyunk. Tudjuk kezelni a problémáinkat, nem?
- Ami azt illeti...-húzta el a száját Booth. - Te azért nem mindig.
- Ezt...ezt most, hogy érted?! Kiválóan tudom kontrolálni az érzelmeimet, és hála az intelligenciámnak minden problémát képes vagyok megoldani. -magyarázta Brennan a férfinak.
Booth elfojtott egy mosolyt, és inkább megitta a maradék kávéját. Majd fölállt ő is.
- Ha te mondod!
- Booth! -ment utána a nő. - Ezt, ezt most, hogy érted?
- Én csak azt mondom, hogy te nem mindig a legjobb utat választod a megoldáshoz! -ült be a kormány elé Booth.
Még szélesebben elmosolyodott, mikor rájött, hogy a nőt annyira lefoglalja a magyarázata, hogy még csak azon se kezdtek el veszekedni, hogy ki vezessen.
- Én mindig logikusan gondolkodom, ebből kifolyólag csupán jó döntéseket hozhatok. - magyarázta továbbra is Brennan Boothnak, miközben beszálltak ő is a kocsiba.
- Az biztos, hogy logikában verhetetlen vagy! -lépett a gázra Booth, miközben halk nevetés hagyta el az ajkait.
- Látod?! Ezt még te is beismered. Épp emiatt nem értem, hogy mire céloztál azzal, hogy nem kezelem jól a problémáimat.
- Nem azt mondtam, hogy nem kezeled jól a problémáidat, hanem, hogy nem MINDIG kezeled jól őket.
- Példát! Támaszd alá példával a hipotézised!
- A hipo..micsodámat? -nézett értetlenül a nőre Booth.
- Hipotézis Booth! Hipotézis! Feltevésedet, állításodat!
- Jah...nekem ne kancsi nyelven beszélj Bones. Használj egyszerű, és köznapi szavakat.
- A hipotézis szót gyakran használják a köznyelvben. 
- Hát én nem...szóval példát szeretnél?
- Igen.
- Miért jöttél utánam terhesen Afganisztánba, egy háborús övezetbe?

3 megjegyzés:

  1. Szuper szín,dizájn és csattanó. :D
    Nagyon várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. Remek kérdés zárásnak, így mos kíváncsian várom rá a választ :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett ez a rész is csakúgy mint a többi:) gratgrat.
    nézz be az oldimra http://bones.lapunk.hu/
    kirakhatom a linkedet??

    VálaszTörlés